págs. 11-26
Higher Education Student Complaint Behavior in a Complex Service Ecosystem: A Value Co-creation Perspective
Moisés Rubén Zamora Ramos, Montserrat Díaz Méndez, Antonio Chamorro Mera
págs. 27-41
COVID Communications: Preferred Brand Tones for Consumers during Stressful Times
págs. 43-58
Adopción del comercio electrónico en el sector hortofrutícola: Un análisis en tiempos de pandemia
págs. 59-72
Online Food Shopping: Determinants and Profile of Portuguese Buyers in the Pandemic Context
Sofía Elisabete Ferreira Gomes, João M. Lopes, José Oliveira
págs. 73-91
Main Factors that Explain Organic Food Purchase Intention: A Systematic Review
Sandra Nelly Leyva Hernández, Virginia Margarita González Rosales, Oscar Galván Mendoza, Arcelia Toledo López
págs. 93-108
Getting Past the Crisis: Marketing Communication of University Sustainability
págs. 109-122
págs. 123-137
Influencia de los marcos promocionales de ganancia en las decisiones de compra de consumidores de detergente en tienda online: un aporte experimental en el canal de la COVID-19
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