págs. 5-14
págs. 15-25
págs. 27-35
Crecimiento inclusivo y sostenible. Un enfoque de múltiples partes interesadas orientado a la misión
págs. 37-46
págs. 47-69
págs. 71-100
Mutualism and welfare: experiences, debates and policies on social security sustainability in Portugal (1860-1934)
págs. 101-126
Expressing identity in mission statements: a case of Polish social cooperatives
págs. 127-167
Agri-food Cooperatives’ Online Marketing: Evaluation of the Strategies Utilized by Spanish and UK Food Retailers Pre- and Post- COVID-19 Pandemic
págs. 169-195
págs. 197-225
Public research organizations’ interactions with firms: Factors driving the perceived benefits
Ana García Granero, Jaider Manuel Vega Jurado, Liney Manjarrés Henríquez
págs. 227-257
Collective Social Responsibility: An extended three-dimensional model of Corporate Social Responsibility for contemporary society
Félix Oscar Socorro Márquez, Ignacio Danvila del Valle, Enric Serradell López, Giovanny Reyes Ortíz
págs. 259-288
La economía social responsable y los Objetivos de Desarrollo Sostenible frente a la crisis post-COVID-19: la voz de las personas expertas
Juli Antoni Aguado i Hernàndez, Juan Antonio Rodríguez del Pino, María Ángeles Abellán López
págs. 289-319
págs. 321-354
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados