La vida democràtica a les iniciatives i organitzacions d'educació al llarg de la vida
pág. 6
Per una pedagogia radicalment democràtica
Enrique Javier Díez Gutiérrez
págs. 7-17
Edatisme i interseccionalitat: una aproximació
Consol Aguilar
págs. 18-26
Educació Ciutadana en contextos de malestars, incerteses, riscs i estranyeses: un projecte d’escriptura-acció-reflexiva
Jorge Osorio Vargas
págs. 28-40
Autonomia, innovació i transparència: miratges en la Universitat del Simulacre
Clara Arbiol i González
págs. 41-49
CONFITEA VII. Marc d'acció de Marràqueix. Aprofitar el poder transformador de l'aprenentatge i l'educació d'adults
págs. 51-63
Cultura i pràctica democràtica: una reflexió teòrica-pràctica des de l’àmbit educatiu
Jordi Feu i Gelis
págs. 65-75
Vida democràtica. Un procés d'aprenentatge al llarg de la vida. Narració crítica del procés de participació, democràcia... a l'APAP i l'educació permanent.
Paqui Borox, Encarnació Such Cardona, M. Nieves Roselló Ramírez
págs. 76-79
Institut Crescer: una organització per a joves i adults amb discapacitat intel·lectual
Daiana Rodrigues, Jose Clovis de Azevedo, José Galvad
págs. 80-91
L'escola pública:ni un pas enrere.Una defensa des de la sobrietat il·lustrada.
Enric Agost Carceller
págs. 92-100
Pedagogia crítica i resistència: contribucions del pensament de Paulo Freire en temps de col·lapses de la democràcia.
Maria Vieira Silva
págs. 101-124
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados
Coordinado por: