Feminist Discourse and American Identity in Modern Dance: Martha Graham and the Social Significance of the Female Dancing Body
págs. 20-35
Die glückliche Hand de Arnold Schönberg: Una re-composición electroacústica
págs. 36-60
De l'auditeur expert d’Adorno au participant d'improvisation: questions sur des cultures d'audition
págs. 61-75
págs. 76-94
“We must open our ears and eyes”: a philosophical lesson from the polymath Iannis Xenakis
págs. 95-106
págs. 107-135
págs. 136-149
Staging a Musical Self through Paper, Canvas, and The Screen: A Taxonomy of Musicians’ Self-Portraits from the Renaissance to the Digital Age
págs. 150-173
The “mirroring” method: a case study to enhance the nexus between music performance practice and artistic research in higher music education at European conservatories
págs. 174-187
El eco de las tradiciones musicales del mundo en la obra de José Evangelista: De la investigación etnomusicológica a la creación artística
págs. 190-215
págs. 216-229
Investigación fenomenológica: problemática en la justificación del componente valorativo en la música
págs. 230-247
págs. 249-251
págs. 252-255
págs. 268-273
págs. 274-290
págs. 292-295
La Veuve andalouse: un inédito fascinante de Rossini
págs. 297-300
Una ópera aperta de la Modernidad: The Way of the Moderns
págs. 301-305
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados