pág. 521
Changing the image of chemistry
Fred E. Wood, Arlene A. Russell
págs. 523-527
Descriptive chemistry in the general chemistry course
Ronald J. Gillespie, David A. Humphreys
págs. 528-530
págs. 531-534
Malcolm P. Stevens
págs. 535-538
J.M. Marentette, G.R. Brown
págs. 539-542
A 60-second course in organic chemistry
LeRoy A. McGraw
págs. 543-544
The journal approach in the teaching of organic chemistry
Alfred Viola, Pamela (Davis) McGuinness
págs. 544-546
págs. 546-547
págs. 548-549
pág. 548
págs. 549-550
págs. 551-556
Symmetry loss in piperidine and morpholine by nitrogen coordination
Gregorio Cadenas-Pliego, Angelina Flores-Parra
págs. 556-559
Phase diagrams of one-component systems
Gavin D. Peckham, Ian J. McNaught
págs. 560-561
pág. 561
págs. 562-563
An industrial chemistry course
James C. Fanning, Sybil S. Fanning
págs. 563-564
págs. 565-567
págs. 568-571
págs. 571-573
Projects supported by the NSF Division of Undergraduate Education
Lawrence J. Kaplan, David L. Adams
págs. 574-575
págs. 576-579
The electrician's multimeter in the chemistry teaching laboratory
Rafael L. Alfonso, Fortunato Sevilla III
págs. 580-584
pág. 584
The platinum-catalyzed decomposition of methanol: A deceptive demonstration
Jay L. Wile, Danielle L. Coffing
págs. 585-586
A visual illustration of oxidation numbers and moles
Wilbur Bergquist, James Niewahner
pág. 586
Pressure measurements to determine the rate law of the magnesium-hydrochloric acid reaction
James P. Birk, David L. Walters
págs. 587-589
pág. 589
págs. 590-592
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados