The two authenticities of the photographic media
Rudolph Arnheim
págs. 537-540
How is a theory of the sublime possible?
Guy Sircello
págs. 541-550
págs. 551-560
The aesthetics of Joseph Priestley
Dabney Townsend
págs. 561-571
The integrity of musical performance
Stan Godlovitch
págs. 573-587
págs. 589-596
págs. 597-609
Hartley Slater
págs. 611-617
págs. 619-622
The case for micro-phenomenology
Richard Lind
págs. 622-625
The logic of Hume's conversion theory
Flo Leibowitz
págs. 625-626
págs. 627-628
págs. 628-629
Edward Lippman
págs. 630-632
págs. 632-634
Peter Lewis
págs. 634-636
Daniel Baker
págs. 636-640
Holger Briel
págs. 640-642
Leon Surette
págs. 642-643
Robert Wicks
págs. 643-644
Julie Van Camp
págs. 644-646
Theodore Gracyk
págs. 646-648
Eugene E. Selk
págs. 648-649
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados