págs. 5-5
Lliçons i reptes de l'educació mediàtica: Periodistes que formen alumnes reflexionen sobre el que es troben
págs. 6-11
Del periodisme a la docència: Treballar de professor, una alternativa laboral cada cop més habitual en professionals de la comunicació cansats de la precarietat i la incertesa
págs. 12-17
págs. 18-21
Condemnes mediàtiques: Quan topen la llibertat de premsa i la presumpció d’innocència
págs. 22-26
Per què interessen menys les notícies?: L’interès per l’actualitat pateix grans davallades a tot el món
págs. 28-31
Metaperiodisme: Publicacions que analitzen, critiquen i reflexionen al voltant de la professió
págs. 32-35
Un relat en femení: Anàlisi del contingut i de la presència de dones als mitjans de comunicació
págs. 36-39
La importància de la comunicació responsable: La cinquena Jornada Anual de Comunicació Corporativa reflexionarà sobre aspectes com l’ètica i la credibilitat
págs. 40-45
Pantalles, adiccions i periodisme: Neurotransmissors com la dopamina, la serotonina i l’adrenalina afecten la cognició, l’atenció i l’aprenentatge
págs. 46-49
No marxis!: Els mitjans busquen la manera de retenir l’atenció de l’audiència
págs. 50-55
El cervell ens enganya: La dopamina alimenta la proliferació de les fake news
págs. 56-59
La fotogràfa que odiava la guerra: Es compleixen quinze anys de la mort de Françoise Demulder
págs. 60-64
El primer diari en llengua catalana: Diari Català va ser una capçalera republicana, progressista, laica, federal i catalanista
págs. 66-71
Informar des del cor de l'Àfrica: Els periodistes, a la República Democràtica del Congo, s’enfronten a persecucions, detencions i amenaces de mort
págs. 72-76
págs. 80-81
págs. 82-83
págs. 84-85
págs. 86-86
págs. 88-97
Com ens veu...: Anna Grimal
págs. 98-98
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados