págs. 1-1
págs. 1-3
Tracing the Contours of the History of Higher Education for Women in Ireland:: Competing Discourses and Dominant Themes
págs. 4-21
Pre-Vatican II Roman Catholic Residential Seminaries as Unique Systems of Education:: A Focus on Anglophone Ontario
págs. 22-40
Decolonizing Higher Education:: historical myths, official discourses, and university reforms in Brazil
págs. 41-64
Military Dictatorship, University Reform, and Teacher Education in Chile:: The Historical Emergence of a Dysfunctional Structure
págs. 65-85
The Canuck Connection:: AERO’s Relationship to Canadian Educators
págs. 86-107
págs. 108-125
págs. 126-126
La historia en nuestras manos:: Metodologías de trabajo curatorial con comunidades en el Museo Histórico Nacional de Chile
págs. 127-152
págs. 153-153
La enseñanza de la naturaleza en los manuales escolares del siglo XIX en el mundo hispanoamericano:: del enciclopedismo ilustrado a las lecciones de cosas
págs. 154-177
págs. 178-194
Transdisciplinarity and the Curriculum:: Reading UNESCO’s “Reimagining Our Futures Together” with Transdisciplinarity in Mind
págs. 195-209
págs. 210-229
Maritime History and Culture in Indonesia:: Implementation in Social Studies Learning
Muhammad Nur, Siti Nurbayani, Agus Mulyana, Wawan Darmawan, Sapriya Sapriya, Acep Supriadi, Jumadi Sahabuddin
págs. 230-253
págs. 254-254
Interview - Meta-Education:: The Attempt to Get Beyond a Politicized Conceptual Framework in Philosophy of Education
págs. 254-255
págs. 255-255
págs. 256-261
págs. 262-263
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados