Debat sobre la mobilitat a Catalunya. Què en pensen els joves?: «El transport públic està pensat des d'una realitat barcelocèntrica»
págs. 5-11
Manuel Valdés, Director general de l’ATM de Barcelona: «La desaparició de les corones i la implantació del pagament per quilometratge forma part de la següent fase de la T-mobilitat»
págs. 12-15
págs. 19-19
Bicicleta i patinet elèctric a la regió metropolitana de Barcelona: Evolució, característiques i perfils de persones usuàries
Institut Metròpoli, Paolo Chevalier, Gemma Solé Massó
págs. 20-21
págs. 22-23
págs. 24-25
L’evolució del transport de viatgers per carretera a Catalunya: un full de ruta consistent: L’autobús i l’autocar és l’únic mode de transport públic capaç de connectar tot el territori
págs. 26-27
págs. 28-28
La T-mobilitat registra prop de dos milions d’altes i supera els tres milions de validacions diàries: Dos anys després del la seva posada en funcionament
págs. 34-35
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados