pág. 1359
pág. 1361
pág. 1363
págs. 1366-1367
págs. 1368-1369
págs. 1370-1371
X-ray Diffraction Facility for Undergraduate Teaching and Research in Chemistry and Physics
Sarah Stoll, Susan H. Hixon
pág. 1372
págs. 1373-1380
págs. 1381-1382
pág. 1383
págs. 1384-1385
págs. 1390-1391
William E. Acree Jr
págs. 1391-1392
C.F. Murray
págs. 1392-1393
págs. 1393-1394
Samuel S. Stradling
pág. 1394
Out of the Editor's Basket
Nicole Varady
págs. 1395-1397
Using Bad Science to Teach Good Chemistry
Michael S. Epstein
págs. 1399-1404
Gas Experiments with Plastic Soda Bottles
Patrick Kavanah, Arden P. Zipp
págs. 1405-1406
págs. 1406-1409
How to Learn and Have Fun with Poly(Vinyl Alcohol) and White Glue
V. de Zea Bermúdez, Passos de Almeida
págs. 1410-1418
pág. 1418
Polymer Chemistry in Science Centers and Museums: A Survey of Educational Resources
Scott McKee, David M. Collard
págs. 1419-1423
A Capstone Writing Experience in Polymer Chemistry: Writing a Proposal for an Instrument Purchase
Allen D. Hunter
pág. 1424
págs. 1425-1429
págs. 1430-1431
págs. 1431-1432
A Cyclist's Guide to Ionic Concentration
Ronald DeLorenzo, Arthur M. Last
pág. 1433
Modeling Nuclear Decay: A Point of Integration between Chemistry and Mathematics
Robert D. Curtright, Kent J. Crippen
págs. 1434-1436
Science Success Strategies: An Interdisciplinary Course for Improving Science and Mathematics
Stephen A. Angel, Donna E. LaLonde
págs. 1437-1441
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados