págs. 560-563
págs. 565-567
Discovery Algebra: Graphing Linear Equations
Rex A. Thomas, David A. Thomas
págs. 569-572
Broken-Line Functions with Unbroken Domains
Michael Fried, Pavel Satianov
págs. 574-577
The Role of Instructors in Creating Math Anxiety in Students from Kindergarten through College
Carol D. Jackson, R. Jon Leffingwell
págs. 583-586
págs. 587-591
Susanne K. Westergaard
págs. 592-595
págs. 596-604
Scott Stull
págs. 606-616
Counting Triples, Triangles, and Acute Triangles
Ruth McClintock
págs. 612-619
págs. 620-625
Exploring Hyperbolic Geometry with The Geometer's Sketchpad
Richard E. Pfiefer, Marlene C. Dwyer
págs. 632-636
Rice University School Mathematics Project
Peggy Kasten
pág. 644
págs. 646-647
Revitalizing and Refocusing Our Efforts
Glenda Lappan
págs. 648-653
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados