Sociologia de l'art: qüestions teòriques i metodològiques
págs. 11-46
págs. 47-62
Aspectes semiòtics del cinema: l'estratègia lingüística dels títols
págs. 63-76
Poesia i art grec hel.lenístic: un intent de comparació estilística
págs. 77-85
págs. 86-112
El diablo en la matanza de los inocentes: una particularidad de la escultura románica hispana
págs. 113-126
págs. 127-160
L'art català del segle XVII: estat de la qüestió i problemes metodològics
págs. 161-172
págs. 173-180
págs. 181-198
Congressos d'arquitectes dels anys vuitanta del segle XIX: revisió de l'historicisme i progrés mitificat
págs. 199-210
Un catalán, pionero del cine en Brasil: la aventura de Ramón de Baños en Belém do Pará (1911-1913)
págs. 211-222
págs. 223-234
págs. 235-246
págs. 247-262
págs. 263-278
Santa Maria de Bossòst: un testimoni de pintura mural d'època gòtica a la Vall d'Aran
págs. 279-284
Joan Sarinyena: notes sobre el seu paper en la pintura valenciana i anàlisi d'una nova obra
págs. 285-290
págs. 291-298
págs. 307-308
Influencias teatrales en el cine primitivo francés: a propósito de L'Assassinat du Duc de Guise (1908)
págs. 309-314
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados