págs. 13-24
págs. 25-38
págs. 39-65
O guión dentro dos estudios da adaptación de textos literarios ao cine: The Last Tycoon, de Fitzgerald, Pinter y Kazan
págs. 67-92
págs. 93-105
O "histórico" como categoría interartística: cine, teatro e novela
págs. 107-120
Representación: (Fenomenología da obra de arte cinematográfica)
págs. 121-136
A polivalencia na escrita de Marguerite Duras, cara a un macrotexto: ¿novela, teatro, filme, poesía?
págs. 137-146
págs. 147-154
págs. 155-164
págs. 165-181
Tres comezos de La Regenta: a novela (Leopoldo Alas, 1884-1885), o guión cinematográfico (Fernando Méndez-Leite, 1989-1991)a serie de televisión (Fernando Méndez-Leite, 1994-1995)
págs. 183-198
págs. 199-209
Do escenario á pantalla: modelos de adptación y outras circunstancias
págs. 211-222
págs. 223-230
Dos arquivos de Rafael Dieste: o cine nos epistolarios do exilio : mitoloxía e simboloxía antifranquista
págs. 231-236
págs. 237-261
Es reseña de:
Don Juan en el cine español: hacia una teoría de la recreación fílmica
Luis Miguel Fernández Fernández
Universidad de Santiago de Compostela, 2000. ISBN 84-8121-832-4
págs. 270-273
págs. 295-308
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados