Eileen Klimick Schoaff
págs. 163-164
pág. 163
John F. Goehl Jr.
pág. 163
Tessellating the Sphere with Regular Polygons
Hortensia Soto-Johnson, Dawn Bechthold
págs. 165-167
Fairness: How to Achieve It and How to Optimize in a Fair-Division Procedure
Michael A. Jones, Stanley F. Cohen
págs. 170-174
Using Simple Quadratic Equations to Estimate Equilibrium Concentrations of an Acid
Michael A. Brilleslyper
págs. 176-179
Jeff Gelles, G. Patrick Vennebush
págs. 180-183
Using Geometry Software to Revisit the Ellipse
Eileen Schoaff, Michael A. Yunghwan Kim, Michael A. Inchul Jung
págs. 184-191
págs. 192-193
The Constant Feature: Spanning K-12 Mathematics
James E. Schultz
págs. 198-204
págs. 206-207
High School Students' Intuitive Understandings of Geometric Transformations
Karen F. Hollebrands, Margaret Kinzel
págs. 207-214
Andy Tuchman, Mikey Shulman
págs. 216-217
Raymond N. Greenwell
pág. 216
pág. 218
pág. 218
pág. 221
Gamma: Exploring Euler's Constant (Book)
Ward R. Stewart
pág. 221
Harmonograph: A Visual Guide to the Mathematics of Music (Book)
Beth M. Schlesinger
pág. 222
pág. 222
pág. 222
Mathematical Olympiads 2000-2001: Problems and Solutions From Around the World (Book)
Leonard J. Yutkins
pág. 222
101 Careers in Mathematics, 2nd ed. (Book)
Bill Juraschek
pág. 222
Joe Mercer
pág. 223
Millennium Mathematics Project: Enriching Maths for All
Julia Hawkins, Gina Foletta
pág. 223
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados