Revisiting the benefits of performance-approach goals in the college classroom: exploring the role of goals in advanced college courses (2003) Harackiewicz, Judith M. Barron, Kenneth E. International journal of educational research Núm. 4 Pág. 357-374

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Cuestionario de metas situadas,ajuste y validación transcultural
Cuestionario de metas situadas,ajuste y validación transcultural Vol. 21 Núm. 61 Pág. 667-692 ARTICULO
2023 Electronic journal of research in educational psychology
Abello Camacho, Diana Margarita Alonso Tapia, Jesús Panadero, Ernesto
Predictive effects of temperament on motivation
Predictive effects of temperament on motivation Vol. 6 Núm. 2 Pág. 148-182 ARTICULO
2017 International Journal of Educational Psychology
Rawlings, Anna Maria Tapola, Anna Niemivirta, Markku

* Último cálculo de métricas Dialnet: 17-Nov-2024