Assessing the Service-Profit Chain (2002) De Rosa, Fernando Mittal, Vikas Mazzon, José Afonso Kamakura, Wagner A. Marketing science Vol. 21 Núm. 3 Pág. 294-317

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
The history of academic research in marketing and its implications for the future
The history of academic research in marketing and its implications for the future Vol. 24 Núm. 1 Pág. 3-36 ARTICULO
2020 Spanish journal of marketing-ESIC
Ratchford, Brian T.
Impact of SMEs strategy on loyalty
Impact of SMEs strategy on loyalty Vol. 23 Núm. 2 Pág. 273-293 ARTICULO
2019 Spanish journal of marketing-ESIC
López Jáuregui, Ángel Martos Partal, Mercedes Labeaga Azcona, José María
CRM, apprentissage et controle organisationnel
CRM, apprentissage et controle organisationnel Vol. 3 Núm. 2 Pág. 193-210
2006 JISTEM - Journal of Information Systems and Technology Management
Benavent, Christophe La Villarmois, Olivier de

* Último cálculo de métricas Dialnet: 17-Nov-2024