Creativity and Occupational Accomplishments Among Intellectually Precocious Youths: An Age 13 to Age 33 Longitudinal Study (2005) Lubinski, David Benbow, Camilla P. Journal of educational psychology Vol. 97 Núm. 3 Pág. 484-492
- Número de citas: 5 (20.0% autocitas)
-
Ámbito Citas EDUCACION 5
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Who Is Considered Gifted From a Teacher’s Perspective? A Representative Large-Scale Study Vol. 67 Núm. 1 Pág. 64-79 ARTICULO | 2023 | Gifted child quarterly |
Golle, Jessika
Schils, Trudie
Borghans, Lex
Rose, Norman
|
Intellectual Precocity Vol. 65 Núm. 1 Pág. 3-28 ARTICULO | 2021 | Gifted child quarterly |
Lubinski, David
Benbow, Camilla P.
|
What boosts talent development? Examining predictors of academic growth in Secondary School among academically advanced youth across 21 years Vol. 63 Núm. 4 Pág. 253-272 ARTICULO | 2019 | Gifted child quarterly |
Wai, Jonathan
Allen, Jeff
|
An evaluation (and vindication?) of Lewis Terman Vol. 63 Núm. 1 Pág. 3-21 ARTICULO | 2019 | Gifted child quarterly |
Warne, Russell T.
|
Re-pensando las altas capacidades: una aproximación evolutiva Núm. 368 Pág. 40-65 ARTICULO | 2015 | Revista de educación |
Olszewski-Kubilius, Paula
Subotnik, Rena F.
Worrell, Frank C.
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 06-Oct-2024