Can P_Lex Accurately Measure Lexical Richness in the Written Production of Young Learners of EFL? (2005) ARTICULO Moreno Espinosa, Soraya Porta Linguarum. revista internacional de didáctica de las lenguas extranjeras Núm. 4 Pág. 7-22
- Número de citas: 2 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas FILOLOGIA MODERNA 1 FILOLOGIAS 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Lexical Knowledge and Amount of L2 Exposure: A Study on CLIL Primary-school Learners’ Receptive Vocabulary Knowledge Núm. 43 Pág. 133-156 ARTICULO | 2022 | ES Review. Spanish Journal of English Studies |
Castellano Risco, Irene Olga
|
Relationship among perceptual learning styles, productive vocabulary, and textbooks in English as a foreign language learning | 2022 | Universidad de La Rioja |
Montero Saiz Aja, Alejandra
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 12-Nov-2024