Perceptions of knowledge and beliefs among undergraduate students in Italy and in the United States (2006) Maggioni, Liliana Alexander, Patricia A. Riconscente, Michelle M. Learning and instruction. The journal of the European Association for Research on Learning and Instruction Núm. 5 Pág. 467-491

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
The role of educational context in beliefs about knowledge, information, and truth
The role of educational context in beliefs about knowledge, information, and truth Vol. 33 Núm. 4 Pág. 685-705 ARTICULO
2018 European journal of psychology of education
List, Alexandra Grossnickle-Peterson, Emily Alexander, Patricia A. Loyens, Sofie M. M.
En búsqueda de evidencia convergente de creencias epistemológicas
En búsqueda de evidencia convergente de creencias epistemológicas Vol. 11 Núm. 30 Pág. 473-500 ARTICULO
2013 Electronic journal of research in educational psychology
Briell, Jeremy Clarebout, Geraldine Elen, Jan
Exploración de los dibujos como vía de acceso a las creencias epistemológicas de los alumnos
Exploración de los dibujos como vía de acceso a las creencias epistemológicas de los alumnos Vol. 8 Núm. 21 Pág. 655-688 ARTICULO
2010 Electronic journal of research in educational psychology
Briell, Jeremy Elen, Jan Depaepe, Fien Clarebout, Geraldine

* Último cálculo de métricas Dialnet: 17-Nov-2024