Organic food product purchase behaviour (2007) Gracia, A. Magistris, Tiziana de Spanish journal of agricultural research Núm. 4 Pág. 439-451

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 3

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Determinant Factors to Intention of Halal Certification in Indonesia
Determinant Factors to Intention of Halal Certification in Indonesia Vol. 8 Núm. 7 Pág. 9
2023 International Journal of Professional Business Review
Handayati, Puji Rochayatun, Sulis ., Meldona Jalaludin, Ahmad Bidin, Rosmiza
Using theory of consumption values to predict organic food purchase intention
Using theory of consumption values to predict organic food purchase intention Vol. 19 Núm. 3 Pág. 11 ARTICULO
2021 Spanish journal of agricultural research
Köse, Sirin G. Kırcova, İbrahim
Tunisian consumers perception and behavior towards organic food products
Tunisian consumers perception and behavior towards organic food products Vol. 19 Núm. 1 Pág. 3-18 ARTICULO
2020 New medit
Mtimet, Nadhem Souissi, Asma Mhamdi, Neama
Campañas de comunicación
Campañas de comunicación Núm. 244 Pág. 69-104 ARTICULO
2016 Revista española de estudios agrosociales y pesqueros
Vega Zamora, Manuela Gutiérrez Salcedo, María Torres Ruíz, Francisco José
Preferencias de consumidores y disponibilidad a pagar por atributos de calidad en carne de conejo orgánico
Preferencias de consumidores y disponibilidad a pagar por atributos de calidad en carne de conejo orgánico Vol. 6 Núm. 2 Pág. 221-232
2015 Revista Mexicana de Ciencias Pecuarias
Jaramillo Villanueva, José Luis Vargas López, Samuel Guerrero Rodríguez, Juan de Dios
Revealing additional preference heterogeneity with an extended random parameter logit model
Revealing additional preference heterogeneity with an extended random parameter logit model Vol. 12 Núm. 3 Pág. 553-567
2014 Spanish journal of agricultural research
Yangui, Ahmed Costa Font, Montserrat Gil Roig, José María

* Último cálculo de métricas Dialnet: 17-Nov-2024