Financial Value of Brands in Mergers and Acquisitions: Is Value in the Eye of the Beholder?. (2008) Bahadir, S. Cem Bharadwaj, Sundar G. Srivastava, Rajendra K. Journal of marketing. A quarterly publication of the american marketing association Vol. 72 Núm. 6 Pág. 49-64

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 1

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
A novel experimental model for product innovation strategy
A novel experimental model for product innovation strategy Vol. 1 Núm. 2 Pág. 10 ARTICULO
2021 ESIC Digital Economy & Innovation Journal
Malekpour, Mehrgan Yazdani, Morteza Kordkheili, Hamed Gholami Rezvani, Hamidreza
La adquisición de un equipo de alto desempeño como alternativa en la estrategia de crecimiento inorgánico. Acquisition of a High performing team as an alternative in the inorganic growth strategy
La adquisición de un equipo de alto desempeño como alternativa en la estrategia de crecimiento inorgánico. Acquisition of a High performing team as an alternative in the inorganic growth strategy Núm. 9 Pág. 6 ARTICULO
2017 Ciencias administrativas
Ruiz de Villalba Flórez, Juan Miguel Gentilin, Mariano Franco Ruiz, Camilo

* Último cálculo de métricas Dialnet: 15-Sep-2024