Self-concept and social status of accelerated and nonaccelerated students in the first 2 years of secondary school in the Netherlands (2009) Hoogeveen, Lianne van Hell, Janet G. Verhoeven, Ludo Gifted child quarterly Vol. 53 Núm. 1 Pág. 50-67
- Número de citas: 3 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas PSICOLOGIA 3 EDUCACION 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Should talented students skip a grade? A literature review on grade skipping Vol. 38 Núm. 2 Pág. 903-923 ARTICULO | 2023 | European journal of psychology of education |
Miravete, Sébastien
|
Inteligencia y experiencias tempranas adversas Vol. 13 Núm. 2 Pág. 49-60 ARTICULO | 2021 | Psychology, Society & Education |
Cambil Calderón, Silveria
Fernández Molina, Milagros
|
The Assessment of Change in Social Interaction through Observation Vol. 14 Núm. 1 Pág. 121-136 ARTICULO | 2017 | Acción psicológica |
Cadenas Borges, María
Borges del Rosal, María de África
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 12-Nov-2024