Self-concept and social status of accelerated and nonaccelerated students in the first 2 years of secondary school in the Netherlands (2009) Hoogeveen, Lianne van Hell, Janet G. Verhoeven, Ludo Gifted child quarterly Vol. 53 Núm. 1 Pág. 50-67

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Should talented students skip a grade? A literature review on grade skipping
Should talented students skip a grade? A literature review on grade skipping Vol. 38 Núm. 2 Pág. 903-923 ARTICULO
2023 European journal of psychology of education
Miravete, Sébastien
Inteligencia y experiencias tempranas adversas
Inteligencia y experiencias tempranas adversas Vol. 13 Núm. 2 Pág. 49-60 ARTICULO
2021 Psychology, Society & Education
Cambil Calderón, Silveria Fernández Molina, Milagros
The Assessment of Change in Social Interaction through Observation
The Assessment of Change in Social Interaction through Observation Vol. 14 Núm. 1 Pág. 121-136 ARTICULO
2017 Acción psicológica
Cadenas Borges, María Borges del Rosal, María de África

* Último cálculo de métricas Dialnet: 12-Nov-2024