Strengthening Stakeholder�Company Relationships Through Mutually Beneficial Corporate Social Responsibility Initiatives. (2009) Bhattacharya, C.B. Korschun, Daniel Sen, Sankar Journal of business ethics Vol. 85 Núm. 2 Pág. 257-272

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 2

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
La imagen social de la minería: una propuesta de medición
La imagen social de la minería: una propuesta de medición Vol. 69 Núm. 3 Pág. 92-117
2024 Contaduría y administración
Ileana Rodríguez Gámez, Liz Rodríguez López, María del Carmen
Corporate social responsibility and millennial consumer loyalty
Corporate social responsibility and millennial consumer loyalty Vol. 32 Núm. 6 Pág. 11 ARTICULO
2023 El profesional de la información
Martínez Sala, Alba María Monserrat Gauchi, Juan M. Quiles Soler, Mª Carmen
Categorías de Responsabilidad Social Empresarial Pública en las PYMES Mexicanas
Categorías de Responsabilidad Social Empresarial Pública en las PYMES Mexicanas Vol. 8 Núm. 24 Pág. 101-133
2023 Trascender, Contabilidad y Gestión
Hernández Villa, Xochitl Citlali Ricárdez Jiménez, Jerónimo Domingo
Responsabilidade Social Corporativa e Adesão aos Objetivos de Desenvolvimento Sustentável
Responsabilidade Social Corporativa e Adesão aos Objetivos de Desenvolvimento Sustentável Vol. 11 Núm. 1 Pág. 113-137
2021 Revista de Administração IMED
Veroneze, Silvana Schmidt, Odair Baú dal Magro, Cristian Mazzioni, Sady
Relationship between ethical corporate social responsibility and customer loyalty
Relationship between ethical corporate social responsibility and customer loyalty Vol. 12 Núm. 8 Pág. 2194-2216
2021 Independent Journal of Management & Production
Hamid, Abdelsalam Adam Amsami, Maigana Ibrahim, Siddiq Balal
The role of environmental CSR practices on the formation of behavioral intentions in a certified hotel context
The role of environmental CSR practices on the formation of behavioral intentions in a certified hotel context Vol. 23 Núm. 2 Pág. 205-226 ARTICULO
2019 Spanish journal of marketing-ESIC
Martínez García de Leániz, Rosa Patricia Herrero Crespo, Ángel Gómez López, Raquel
Efeitos da Responsabilidade Social Corporativa na lealdade do consumidor com a marca
Efeitos da Responsabilidade Social Corporativa na lealdade do consumidor com a marca Vol. 21 Núm. 3 Pág. 395-415
2019 RBGN
Rivera Alcamí, José Javier Bigné Alcañiz, José Enrique Currás Pérez, Rafael
The Role of the Employees in the Innovation of the Hotel Enterprises
The Role of the Employees in the Innovation of the Hotel Enterprises Vol. 8 Núm. 3 Pág. 85-99
2018 Anais Brasileiros de Estudos Turísticos
Dedeoğlu, Bekir Bora Aydın, Şule Boğan, Erhan
Responsabilidad social corporativa y marketing
Responsabilidad social corporativa y marketing Vol. 277 Núm. 1431 Pág. 63-74 ARTICULO
2018 Razón y fe
Currás Pérez, Rafael
Marketing and Corporate Social Responsibility (CSR). Moving between broadening the concept of marketing and social factors as a marketing strategy
Marketing and Corporate Social Responsibility (CSR). Moving between broadening the concept of marketing and social factors as a marketing strategy Vol. 21 Núm. 1 Pág. 4-25 ARTICULO
2017 Spanish journal of marketing-ESIC
Sanclemente Téllez, Juan Carlos
The influence of the types of media on the formation of perceived CSR
The influence of the types of media on the formation of perceived CSR Vol. 21 Núm. 1 Pág. 54-64 ARTICULO
2017 Spanish journal of marketing-ESIC
Mercadé Melé, Pere Molinillo Jiménez, Sebastián Fernández Morales, Antonio
Effects of Corporate Social Responsibility perception on consumer satisfaction with the brand
Effects of Corporate Social Responsibility perception on consumer satisfaction with the brand Vol. 20 Núm. 2 Pág. 104-114 ARTICULO
2016 Spanish journal of marketing-ESIC
Rivera Alcamí, José Javier Bigné Alcañiz, José Enrique Currás Pérez, Rafael
Marco conceptual de la ética y la responsabilidad social empresarial
Marco conceptual de la ética y la responsabilidad social empresarial Vol. 19 Núm. 2 Pág. 69-118 ARTICULO
2016 Revista empresa y humanismo
Díaz de la Cruz, Cristina Fernández Fernández, José Luis
Relationship between corporate social responsability and competitive performance in Spanish SMEs
Relationship between corporate social responsability and competitive performance in Spanish SMEs Vol. 19 Núm. 1 Pág. 55-72 ARTICULO
2016 Business Research Quarterly
Herrera Madueño, Jesús Larrán Jorge, Manuel Martínez Conesa, Isabel Martínez Martínez, Domingo
In the Club but out of the Game. Evaluation of Ghana Club 100 CSR Communication
In the Club but out of the Game. Evaluation of Ghana Club 100 CSR Communication Núm. 37 Pág. 13-34 ARTICULO
2015 Trípodos
Amo Mensah, Mavis Tench, Ralph
Influencia de las prácticas de responsabilidad social corporativa en la actitud del consumidor
Influencia de las prácticas de responsabilidad social corporativa en la actitud del consumidor Vol. 4 Núm. 1 Pág. 73-88 ARTICULO
2014 Revista de Empresa Familiar
Mercadé Melé, Pere Molinillo Jiménez, Sebastián Fernández Morales, Antonio
Influe ncia de las pr á cticas de responsabilidad social corporativa en la actitud del consumidor: an á lisis comparado de Mercadona, Carrefour y Eroski
Influe ncia de las pr á cticas de responsabilidad social corporativa en la actitud del consumidor: an á lisis comparado de Mercadona, Carrefour y Eroski Vol. 4 Núm. 1 Pág. 73-88
2014 European Journal of Family Business
Mercadé Melé, Pere Molinillo Jiménez, Sebastián Fernández Morales, Antonio

* Último cálculo de métricas Dialnet: 06-Oct-2024