Attention to learners, subject, or teaching: What takes precedence as preservice candidates learn to teach historical thinking and reading? (2009) ARTICULO Monte-Sano, Chauncey Cochran, Melissa Theory and research in social education Vol. 37 Núm. 1 Pág. 101-135
- Número de citas: 2 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas EDUCACION 2
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
The disciplinary and critical divide in social studies teacher education research Vol. 50 Núm. 3 Pág. 339-374 ARTICULO | 2022 | Theory and research in social education |
Lightning, Jay
|
Développer des compétences pour favoriser la connaissance du passé dans les programmes d’études Vol. 36 Núm. 1 Pág. 21-40 ARTICULO | 2018 | Educatio siglo XXI |
Éthier, Marc-André
Cardin, Jean-François
Lefrançois, David
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 08-Sep-2024