Attention to learners, subject, or teaching: What takes precedence as preservice candidates learn to teach historical thinking and reading? (2009) ARTICULO Monte-Sano, Chauncey Cochran, Melissa Theory and research in social education Vol. 37 Núm. 1 Pág. 101-135

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
The disciplinary and critical divide in social studies teacher education research
The disciplinary and critical divide in social studies teacher education research Vol. 50 Núm. 3 Pág. 339-374 ARTICULO
2022 Theory and research in social education
Lightning, Jay
Développer des compétences pour favoriser la connaissance du passé dans les programmes d’études
Développer des compétences pour favoriser la connaissance du passé dans les programmes d’études Vol. 36 Núm. 1 Pág. 21-40 ARTICULO
2018 Educatio siglo XXI
Éthier, Marc-André Cardin, Jean-François Lefrançois, David

* Último cálculo de métricas Dialnet: 08-Sep-2024