Marketing of the Life Sciences: A new Framework and Research Agenda for a Nascent Field. (2009) Stremersch, Stefan Dyck, Walter Van Journal of marketing. A quarterly publication of the american marketing association Vol. 73 Núm. 4 Pág. 4-30

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Models and theories of prescribing decisions
Models and theories of prescribing decisions Vol. 15 Núm. 2 Pág. 990-1002 RESENA_BIBLIOGRAFICA
2017 Pharmacy Practice (Granada)
Ali Murshid, Mohsen Mohaidin, Zurina
Comunicação interna como ferramenta de endomarketing para maximização na competitividade
Comunicação interna como ferramenta de endomarketing para maximização na competitividade Vol. 10 Núm. 2 Pág. 54-70 ARTICULO
2016 GCG
Lopes Freire, Acácia Woehl, Sidele Catapan, Anderson Sartor Bonfim, Barbara Luzia

* Último cálculo de métricas Dialnet: 06-Oct-2024