The longitudinal relations of teacher expectations to achievement in the early school years (2009) Hinnant, J. Benjamin O'Brien, Marion Ghazarian, Sharon R. Journal of educational psychology Vol. 101 Núm. 3 Pág. 662-670
- Número de citas: 4 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas MULTIDISCIPLINAR 1 PSICOLOGIA 2 LINGUISTICA 1 FILOLOGIAS 1 EDUCACION 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
A grounded theory about how teachers communicated high expectations to their secondary school students Vol. 39 Núm. 1 Pág. 211-235 ARTICULO | 2024 | European journal of psychology of education |
Johnston, Olivia
Wildy, Helen
Shand, Jennifer
|
Temporal stability of teachers’ judgment accuracy of students’ motivation, emotion, and achievement Vol. 36 Núm. 2 Pág. 319-337 ARTICULO | 2021 | European journal of psychology of education |
Zhu, Chunjie
Urhahne, Detlef
|
Innovation Núm. 9 Pág. 48-56 ARTICULO | 2019 | Chakiñan |
Rodas Brosam, Elisabeth Luisa
|
Initial career motives and demotivation in teaching English as a foreign language Núm. 24 Pág. 77-92 ARTICULO | 2015 | Porta Linguarum |
Kim, Tae Young
Kim, Yoon-Kyoung
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 06-Oct-2024