"Too complex for me!" Why do performance-approach and performance-avoidance goals predict exam performance? (2009) Darnon, Céline Butera, Fabrizio Mugny, Gabriel Quiamzade, Alain Hulleman, Chris S. European journal of psychology of education Vol. 24 Núm. 4 Pág. 423-434
- Número de citas: 2 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas FILOLOGIA HISPANICA 1 PSICOLOGIA 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Motivation and Strategies for Reading Comprehension in Middle School Vol. 30 Núm. 2 Pág. 71-86 | 2021 | Revista Colombiana de Psicología |
Satico Ferraz, Adriana
Lays Monteiro Inácio, Amanda
Pinheiro, Mirelle Christina
Aparecida Angeli dos Santos, Acácia
|
Investigating the Connection Between Achievement Goal Theory and Goal-setting Theory Vol. 103 Núm. 3 Pág. 387-402 ARTICULO | 2020 | Hispania |
Miller, Alyssia M.
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 17-Nov-2024