"Too complex for me!" Why do performance-approach and performance-avoidance goals predict exam performance? (2009) Darnon, Céline Butera, Fabrizio Mugny, Gabriel Quiamzade, Alain Hulleman, Chris S. European journal of psychology of education Vol. 24 Núm. 4 Pág. 423-434

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Motivation and Strategies for Reading Comprehension in Middle School
Motivation and Strategies for Reading Comprehension in Middle School Vol. 30 Núm. 2 Pág. 71-86
2021 Revista Colombiana de Psicología
Satico Ferraz, Adriana Lays Monteiro Inácio, Amanda Pinheiro, Mirelle Christina Aparecida Angeli dos Santos, Acácia
Investigating the Connection Between Achievement Goal Theory and Goal-setting Theory
Investigating the Connection Between Achievement Goal Theory and Goal-setting Theory Vol. 103 Núm. 3 Pág. 387-402 ARTICULO
2020 Hispania
Miller, Alyssia M.

* Último cálculo de métricas Dialnet: 17-Nov-2024