Exploring the relationship of college freshmen honors students' effort and ability attribution, interest, and implicit theory of intelligence with perceived ability (2010) Siegle, Del Rubenstein, Lisa Da Via Pollard, Elizabeth Romey, Elizabeth Gifted child quarterly Vol. 54 Núm. 2 Pág. 92-101
- Número de citas: 2 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas EDUCACION 2
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
“You Are so Smart!”: The Role of Giftedness, Parental Feedback, and Parents’ Mindsets in Predicting Students’ Mindsets Vol. 66 Núm. 3 Pág. 220-237 ARTICULO | 2022 | Gifted child quarterly |
Boncquet, Michiel
Lavrijsen, Jeroen
Vansteenkiste, Maarten
Verschueren, Karine
Soenens, Bart
|
An expectancy-value approach to math underachievement Vol. 64 Núm. 2 Pág. 67-84 ARTICULO | 2020 | Gifted child quarterly |
Fong, Carlton J.
Kremer, Kristen P.
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 28-Jul-2024