The Use of Models as a Form of Written Feedback to Secondary School Pupils of English (2010) ARTICULO Martínez Esteban, Noelia Roca de Larios, Julio IJES. international journal of English studies Vol. 10 Núm. 2 Pág. 143-170
- Número de citas: 5 (20.0% autocitas)
-
Ámbito Citas FILOLOGIA MODERNA 2 FILOLOGIAS 4 LINGUISTICA 3 EDUCACION 3
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Collaborative writing, written corrective feedback and motivation among child EFL learners Núm. 41 Pág. 3 ARTICULO | 2024 | Porta Linguarum |
Milla Melero, Ruth
García Mayo, María del Pilar
|
Un análisis de las fuentes de variación en los estudios de retroalimentación correctiva escrita Vol. 44 Núm. 2 Pág. 457-478 | 2020 | Educación |
Bonilla López, Marisela
|
Exploring the learning potential of models with secondary school EFL learners Vol. 32 Núm. 1 Pág. 155-184 ARTICULO | 2019 | Revista española de lingüística aplicada |
Montealegre Ramón, Félix
|
Child task-supported interaction in the Spanish EFL setting. Research and challenges Vol. 18 Núm. 2 Pág. 119-143 ARTICULO | 2018 | IJES |
García Mayo, María del Pilar
|
The language learning potential of writing through EFL students’ processing of feedback Núm. 2 Pág. 187-200 ARTICULO | 2017 | Porta Linguarum |
Nicolás Conesa, Florentina
Roca de Larios, Julio
Monteverde, María Ángeles
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 17-Nov-2024