The Use of Models as a Form of Written Feedback to Secondary School Pupils of English (2010) ARTICULO Martínez Esteban, Noelia Roca de Larios, Julio IJES. international journal of English studies Vol. 10 Núm. 2 Pág. 143-170

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Collaborative writing, written corrective feedback and motivation among child EFL learners
Collaborative writing, written corrective feedback and motivation among child EFL learners Núm. 41 Pág. 3 ARTICULO
2024 Porta Linguarum
Milla Melero, Ruth García Mayo, María del Pilar
Un análisis de las fuentes de variación en los estudios de retroalimentación correctiva escrita
Un análisis de las fuentes de variación en los estudios de retroalimentación correctiva escrita Vol. 44 Núm. 2 Pág. 457-478
2020 Educación
Bonilla López, Marisela
Exploring the learning potential of models with secondary school EFL learners
Exploring the learning potential of models with secondary school EFL learners Vol. 32 Núm. 1 Pág. 155-184 ARTICULO
2019 Revista española de lingüística aplicada
Montealegre Ramón, Félix
Child task-supported interaction in the Spanish EFL setting. Research and challenges
Child task-supported interaction in the Spanish EFL setting. Research and challenges Vol. 18 Núm. 2 Pág. 119-143 ARTICULO
2018 IJES
García Mayo, María del Pilar
The language learning potential of writing through EFL students’ processing of feedback
The language learning potential of writing through EFL students’ processing of feedback Núm. 2 Pág. 187-200 ARTICULO
2017 Porta Linguarum
Nicolás Conesa, Florentina Roca de Larios, Julio Monteverde, María Ángeles

* Último cálculo de métricas Dialnet: 17-Nov-2024