Should We Use Characteristics of Conversation to Measure Grammatical Complexity in L2 Writing Development? (2011) Biber, Douglas Gray, Bethany Poonpon, Kornwipa TESOL quarterly. a journal for teachers of English to speakers of other languages and of standard English as a second dialect Vol. 45 Núm. 1 Pág. 5-35
- Número de citas: 6 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas FILOLOGIAS 5 LINGUISTICA 4 EDUCACION 3 FILOLOGIA HISPANICA 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
The role of syntactic and lexical complexity in undergraduate writing quality Núm. 47 Pág. 251-274 ARTICULO | 2024 | Ibérica |
Lahuerta Martínez, Ana Cristina
|
Analysis of changes in L2 writing over the time of a short-term academic English programme Núm. 39 Pág. 111-127 ARTICULO | 2023 | Porta Linguarum |
Lahuerta Martínez, Ana Cristina
|
How complex is professional academic writing? A corpus-based analysis of research articles in 'hard' and 'soft' disciplines Núm. 20 Pág. 149-183 ARTICULO | 2023 | VIAL, Vigo international journal of applied linguistics |
Pérez Guerra, Javier
Smirnova, Elizaveta
|
Evaluación de la producción escrita en ELE de escolares secundarios haitianos en una escuela pública chilena Núm. 36 Pág. 7 ARTICULO | 2023 | MarcoELE |
Toledo Vega, Gloria
Vidal, Ana María
|
Coloquialidad en el aula y percepción del estilo de enseñanza del docente universitario Vol. 25 Núm. 1 Pág. 35-56 ARTICULO | 2022 | Oralia |
García Cardona, Juan
Checa García, Irene
|
La alfabetización académica desde una perspectiva multidimensional Núm. 17 Pág. 67-87 ARTICULO | 2015 | Revista Fuentes |
Pujol Dahme, Ana
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 17-Nov-2024