Influencing consumers' selection of domestic versus imported products: Implications for marketing (1993) Granzin, Kent L. Olsen, Janeen E. Journal of the Academy of Marketing Science Vol. 21 Núm. 4 Pág. 307-321

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 1

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
The Families’ Behavior in Consuming Imported Goods and its Relationship to the Trade Deficit in the Iraqi Economy
The Families’ Behavior in Consuming Imported Goods and its Relationship to the Trade Deficit in the Iraqi Economy Vol. 39 Núm. 11 Pág. 15 ARTICULO
2021 Estudios de economía aplicada
Dawood, Sameer Siham
The region-of-origin effect in the purchase of wine
The region-of-origin effect in the purchase of wine Vol. 13 Núm. 3 Pág. 1
2015 Spanish journal of agricultural research
García Gallego, José Manuel Chamorro Mera, Antonio García Galán, María del Mar

* Último cálculo de métricas Dialnet: 17-Nov-2024