A critical review of age-related research on L2 ultimate attainmen (2011) Muñoz Lahoz, Carmen Singleton, David Language teaching. The international abstracting journal for language teachers and applied linguistics Vol. 44 Núm. 1 Pág. 1-35

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Early Bilingual Education
Early Bilingual Education Núm. 68 Pág. 61-84
2023 Miscelánea
Otto, Ana López Medina, Beatriz Segura Robles, Adrián
A matter of age
A matter of age Núm. 19 Pág. 9-41 ARTICULO
2022 VIAL, Vigo international journal of applied linguistics
Azpilicueta Martínez, Raúl Lázaro Ibarrola, Amparo
Community engagement and the method “Learning by Teaching”
Community engagement and the method “Learning by Teaching” Vol. 27 Núm. 1 Pág. 37-57 ARTICULO
2021 LFE
Osa Melero, Lucía
The Contribution of Working Memory to L2 French Pronunciation among Adult Language Learners
The Contribution of Working Memory to L2 French Pronunciation among Adult Language Learners Vol. 76 Núm. 1 Pág. 50-69 ARTICULO
2020 Canadian modern language review
Simard, Daphnée Molokopeeva, Tatiana Qing Zhang, Yan
Does younger mean better? Age of onset, learning rate and shortterm L2 proficiency in young Danish learners of English
Does younger mean better? Age of onset, learning rate and shortterm L2 proficiency in young Danish learners of English Núm. 17 Pág. 57-86 ARTICULO
2020 VIAL, Vigo international journal of applied linguistics
Cadierno López, Teresa Hansen, Mikkel Lauridsen, Jorgen Eskildsen, Søren W. Fenyvesi, Katalin Jensen, Signe Hannibal aus der Wieschen, Maria Vanessa
Exploring pre-service and in-service teachers’ perceptions about early foreign language learning and dyslexia
Exploring pre-service and in-service teachers’ perceptions about early foreign language learning and dyslexia Núm. 32 Pág. 87-102 ARTICULO
2019 Porta Linguarum
Košak Babuder, Milena Jazbec, Sasa
Factores explicativos del aprendizaje de la comprensión oral en lengua inglesa en educación secundaria
Factores explicativos del aprendizaje de la comprensión oral en lengua inglesa en educación secundaria Vol. 28 Núm. 2 Pág. 591-607 ARTICULO
2017 Revista complutense de educación
González Villaron, María Egido Gálvez, Inmaculada
Age of onset, socio-affect and cross-linguistic influence
Age of onset, socio-affect and cross-linguistic influence Núm. 13 Pág. 147-179 ARTICULO
2016 VIAL, Vigo international journal of applied linguistics
Pfenninger, Simone E. Singleton, David

* Último cálculo de métricas Dialnet: 17-Nov-2024