Overshadowing and blocking between landmark learning and shape learning: the importance of sex differences (2011) Rodríguez, Clara A. Chamizo, Victoria D. Mackintosh, N. J. Learning and behavior. a Psychonomic Society publication Vol. 39 Núm. 4 Pág. 324-335

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Two strategies used to solve a navigation task
Two strategies used to solve a navigation task Vol. 39 Núm. 2 Pág. 319-339 ARTICULO
2018 Psicológica
Lugo Monforte, Ferrán Torres, Marta N. Chamizo, Victoria D.
Landmark vs. geometry learning
Landmark vs. geometry learning Vol. 35 Núm. 1 Pág. 81-100 ARTICULO
2014 Psicológica
Torres, Marta N. Rodríguez, Clara A. Chamizo, Victoria D. Mackintosh, Nicholas J.
Learning in a navigation task: The role of salience of pairs of landmarks and sex differences
Learning in a navigation task: The role of salience of pairs of landmarks and sex differences Vol. 42 Núm. 3 Pág. 361-376 ARTICULO
2012 Anuario de psicología
Crespo, Paola Rodríguez López, Clara Aurora Chamizo, Victoria D.

* Último cálculo de métricas Dialnet: 17-Nov-2024