Vocabulary input in classroom materials: Two EFL coursebooks used in Spanish schools (2011) ARTICULO Alcaraz Mármol, Gema Revista española de lingüística aplicada Núm. 24 Pág. 9-28

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Análisis del Input de libros de texto para la enseñanza del inglés en Educación Primaria: Léxico frecuente, léxico emocional, y temas
Análisis del Input de libros de texto para la enseñanza del inglés en Educación Primaria: Léxico frecuente, léxico emocional, y temas
2022 Universidad de La Rioja
Guerra Álvarez, M Isabel
Relationship among perceptual learning styles, productive vocabulary, and textbooks in English as a foreign language learning
Relationship among perceptual learning styles, productive vocabulary, and textbooks in English as a foreign language learning
2022 Universidad de La Rioja
Montero Saiz Aja, Alejandra
Adapting marketing strategies
Adapting marketing strategies Vol. 4 Núm. 1 Pág. 109-141 ARTICULO
2019 Journal of evolutionary studies in business
Alcaraz Mármol, Gema Medina Albaladejo, Francisco José
Systematic Introduction of Vocabulary and its Effect on Acquisition: Primary Education Students of English as a Foreign Language
Systematic Introduction of Vocabulary and its Effect on Acquisition: Primary Education Students of English as a Foreign Language Núm. 18 Pág. 149-160 ARTICULO
2012 Porta Linguarum
Alcaraz Mármol, Gema

* Último cálculo de métricas Dialnet: 17-Nov-2024