Vocabulary input in classroom materials: Two EFL coursebooks used in Spanish schools (2011) ARTICULO Alcaraz Mármol, Gema Revista española de lingüística aplicada Núm. 24 Pág. 9-28
- Número de citas: 4 (50.0% autocitas)
-
Ámbito Citas LINGUISTICA 1 FILOLOGIAS 1 ECONOMIA 1 EDUCACION 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Análisis del Input de libros de texto para la enseñanza del inglés en Educación Primaria: Léxico frecuente, léxico emocional, y temas | 2022 | Universidad de La Rioja |
Guerra Álvarez, M Isabel
|
Relationship among perceptual learning styles, productive vocabulary, and textbooks in English as a foreign language learning | 2022 | Universidad de La Rioja |
Montero Saiz Aja, Alejandra
|
Adapting marketing strategies Vol. 4 Núm. 1 Pág. 109-141 ARTICULO | 2019 | Journal of evolutionary studies in business |
Alcaraz Mármol, Gema
Medina Albaladejo, Francisco José
|
Systematic Introduction of Vocabulary and its Effect on Acquisition: Primary Education Students of English as a Foreign Language Núm. 18 Pág. 149-160 ARTICULO | 2012 | Porta Linguarum |
Alcaraz Mármol, Gema
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 17-Nov-2024