Marketing Performance Measurement Systems: Does Comprehensiveness Really Improve Performance? (2012) Homburg, Christian Artz, Martin Wieseke, Jan Journal of marketing. A quarterly publication of the american marketing association Vol. 76 Núm. 3 Pág. 56-77

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Collaborative B2B sales partnerships in supply chains
Collaborative B2B sales partnerships in supply chains Vol. 29 Núm. 3 Pág. 68-76
2023 European Research on Management and Business Economics
Svensson, Göran Ferro Soto, Carlos A. Padín Fabeiro, Carmen Otero Neira, María del Carmen
The influence of formal and informal control on market and financial results
The influence of formal and informal control on market and financial results Vol. 26 Núm. 1 Pág. 44-60 ARTICULO
2022 Spanish journal of marketing-ESIC
Espinosa Sáez, Daniel Ortiz Rendón, Paola Andrea Munuera Alemán, José Luis
The influence of banner position and user experience on recall.
The influence of banner position and user experience on recall. Vol. 25 Núm. 1 Pág. 85-114 ARTICULO
2021 Spanish journal of marketing-ESIC
Muñoz Leiva, Francisco Faísca, Luis Ramos, Célia M. Q. Correia, Marisol B. Sousa, Carlos M.R. Bouhachi, Marouan
Um “Mapa Estratégico” para o Marketing
Um “Mapa Estratégico” para o Marketing Vol. 30 Núm. 77 Pág. 77-92 ARTICULO
2020 Innovar
Pimenta da Gama, António Casaca, Joaquim A.
Big data como Elemento Crítico para Performance em Organizações Orientadas para o Mercado
Big data como Elemento Crítico para Performance em Organizações Orientadas para o Mercado Vol. 10 Núm. 2 Pág. 51-70 ARTICULO
2020 Revista de Administração IMED
Rech, Eduardo D'Agostini Oliveira Casalinho, Gilmar Heldt da Silveira, Rodrigo
Customer equity management in a professional player’s agency
Customer equity management in a professional player’s agency Vol. 25 Núm. 1 Pág. 11-14 ARTICULO
2016 Revista de psicología del deporte
Cepeda Carrión, Gabriel A. Martín Ruiz, David Rondán Cataluña, Francisco Javier

* Último cálculo de métricas Dialnet: 03-Nov-2024