A national survey of New Zealand secondary schools Physical Education programs implementatio of the teaching personal and social responsibility (TPSR) model (2012) ARTICULO Gordon, Barrie Thevenard, Liz Hodis, Flaviu A. Ágora para la educación física y el deporte Vol. 14 Núm. 2 Pág. 197-212
- Número de citas: 5 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas DEPORTE 4 EDUCACION 3 PSICOLOGIA 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 1
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Future Pathways in Implementing the Teaching Personal and Social Responsibility Model in Spain and Portugal Núm. 38 Pág. 802-810 ARTICULO | 2020 | Retos |
Santos, Fernando
Neves, Rui
Parker, Melissa
|
Implementing Positive Youth Development in Primary Physical Education Núm. 38 Pág. 528-536 ARTICULO | 2020 | Retos |
Santos, Fernando
Farias, Cláudio
van Hilvoorde, Ivo
Gould, Daniel
Pereira, Paulo
|
Tool for assessing responsibility-based education (tare) in the Portuguese context Vol. 14 Núm. 2 Pág. 102-107 ARTICULO | 2019 | Revista iberoamericana de psicología del ejercicio y el deporte |
Santos, Fernando
Corte-Real, Nuno
Regueiras, Maria Leonor
Wright, Paul M.
Dias, Cláudia
da Fonseca, António Manuel Leal Ferreira Mendonça
|
Teachers’ knowledge and teaching of Olympism within physical education in New Zealand Núm. 2 Pág. 173-192 ARTICULO | 2018 | Diagoras |
McCone, Anna
|
El modelo de responsabilidad personal y social. Variables de estudio asociadas a su implementación Núm. 49 Pág. 60-77 ARTICULO | 2017 | EmásF |
Merino Barrero, Juan Andrés
Valero Valenzuela, Alfonso
Belando Pedreño, Noelia
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 19-Nov-2024