Building kindergartners' number sense: A randomized controlled study (2012) Jordan, Nancy C. Glutting, Joseph Dyson, Nancy I Hassinger-Das, Brenna Irwin, Casey Journal of educational psychology Vol. 104 Núm. 3 Pág. 647-660
- Número de citas: 3 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas PSICOLOGIA 1 EDUCACION 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Unique and combined effects of quantitative mathematical language and numeracy instruction within a picture book intervention Vol. 116 Núm. 1 Pág. 1-19 | 2024 | Journal of educational psychology |
Purpura, David J.
O'Rear, Connor D.
Ellis, Alexa
Logan, Jessica A. R.
Westerberg, Lauren
Ehrman, Patrick
King, Yemimah A.
Vander Tuin, Mackenna
Nordgren, Inga
Anderson, Kristen
Cosso, Jimena
Zippert, Erica L.
Napoli, Amy R.
Hornburg, Caroline Byrd
Schmitt, Sara A.
Dobbs-Oates, Jennifer
|
Can an early mathematical intervention boost the progress of children in kindergarten? Vol. 37 Núm. 1 Pág. 1-18 ARTICULO | 2022 | European journal of psychology of education |
Darnon, Céline
Fayol, Michel
|
Curricular approaches to connecting subtraction to addition and fostering fluency with basic differences in grade 1 Vol. 10 Núm. 3 Pág. 161-190 ARTICULO | 2016 | PNA |
Baroody, Arthur J.
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 10-Nov-2024