Coping with examinations: Exploring relationships between students' coping strategies, implicit theories of ability, and perceived control. (2009) Doronh, Julie Stephan, Yannick Boiché, Julie Le Scanff, Christine British journal of educational psychology Núm. 3 Pág. 515-528
- Número de citas: 2 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas PSICOLOGIA 2
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Do not despise failures: students’ failure mindset, perception of parents’ failure mindset, and implicit theory of intelligence Vol. 37 Núm. 2 Pág. 375-389 ARTICULO | 2022 | European journal of psychology of education |
Tao, Vivienne Y. K.
Li, Yun
Wu, Anise M. S.
|
Mejorando la comparabilidad de los resultados obtenidos con el COPE-breve a través del análisis de estructuras de segundo orden: un estudio con adolescentes españoles Vol. 29 Núm. 2 Pág. 437-454 ARTICULO | 2021 | Psicología conductual = behavioral psychology |
Serrano, Cristina
Andreu Vaillo, Yolanda
Martínez López, Paula
Murgui Pérez, Sergio
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 17-Nov-2024