Academic self-concept, learning motivation, and test anxiety of the underestimated student. (2011) Urhahne, Detlef Chao, Sheng-Han Florineth, Maria Luise Luttenberger, Silke Paechter, Manuela British journal of educational psychology Núm. 1 Pág. 161-177

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Temporal stability of teachers’ judgment accuracy of students’ motivation, emotion, and achievement
Temporal stability of teachers’ judgment accuracy of students’ motivation, emotion, and achievement Vol. 36 Núm. 2 Pág. 319-337 ARTICULO
2021 European journal of psychology of education
Zhu, Chunjie Urhahne, Detlef
Teachers’ information processing and judgement accuracy
Teachers’ information processing and judgement accuracy Vol. 35 Núm. 3 Pág. 675-702 ARTICULO
2020 European journal of psychology of education
Pit-ten Cate, Ineke Hörstermann, Thomas Glock, Sabine Gräsel, Cornelia Böhmer, Ines Krolak-Schwerdt, Sabine
Impacto de un entrenamiento docente en el autoconcepto académico y los resultados educativos
Impacto de un entrenamiento docente en el autoconcepto académico y los resultados educativos Vol. 17 Núm. 49 Pág. 519-540 ARTICULO
2019 Electronic journal of research in educational psychology
Lobos Peña, Karla Bustos, Claudio Díaz Mujica, Alejandro E.
¿Pruebas Tradicionales o Evaluación Invisible a Través del Juego?
¿Pruebas Tradicionales o Evaluación Invisible a Través del Juego? Vol. 24 Núm. 1 Pág. 8
2015 Psykhe
Rosas, Ricardo Ceric, Francisco Tenorio, Marcela Veliz, Soledad Aparicio, Andrés-David Arango Uribe, Paulina Sofía Arroyo, Rodrigo Benavente, Catalina Escobar, José Pablo Olguín, Polín Pizarro, Marcelo Ramírez, María Paz
The Development and Psychometric Assessment of a Scale to Measure the Severity of Examination Anxiety among Undergraduate University Students
The Development and Psychometric Assessment of a Scale to Measure the Severity of Examination Anxiety among Undergraduate University Students Vol. 2 Núm. 1 Pág. 81-104 ARTICULO
2013 International Journal of Educational Psychology
Bedewy, Dalia Gabriel, Adel

* Último cálculo de métricas Dialnet: 10-Oct-2024