Predictors of situational disengagement in the academic setting: The contribution of grades, perceived competence, and academic motivation. (2011) Stephan, Yannick Caudroit, Johan Boiché, Julie Sarrazin, Philippe British journal of educational psychology Núm. 3 Pág. 441-455
- Número de citas: 2 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas PSICOLOGIA 1 EDUCACION 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 1
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Predicting education science students’ statistics anxiety Vol. 9 Núm. 1 Pág. 12-27 ARTICULO | 2019 | Higher learning research communications |
Faber, Günter
Drexler, Heike
|
Self-determination, behavioral engagement, disaffection, and academic performance Núm. 17 Pág. 1-10 ARTICULO | 2014 | The Spanish Journal of Psychology |
González Fernández, Antonio
Paoloni, Paola Verónica
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 17-Nov-2024