Assessing metacognitive activities: the in-depth comparison of a task-specific questionnaire with think-aloud protocols (2013) Schellings, Gonny L.M. Hout-Wolters, Bernadette van Veenman, Marcel V. J. Meijer, Joost European journal of psychology of education Vol. 28 Núm. 3 Pág. 963-990
- Número de citas: 8 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas PSICOLOGIA 6 FILOLOGIA MODERNA 1 EDUCACION 3 LINGUISTICA 1 FILOLOGIAS 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Prueba de Comprensión Lectora para Universitarios de Nuevo Ingreso Vol. 3 Núm. 73 Pág. 53-68 ARTICULO | 2024 | Revista iberoamericana de diagnóstico y evaluación psicológica |
Rojas, Luis
Calderón, Juan Felipe
Puente Ferreras, Aníbal
|
Validation of a Pedagogical Innovation Strategy for the Strengthening of Metacognitive Skills Vol. 26 Núm. 3 Pág. 279-291 | 2024 | Revista Fuentes |
Vesga Bravo, Grace Judith
Gamboa Mora, María Cristina
Milady, Nelly
Zapata Zapata, Adiela
Hernández López, Fernando
|
Does a self-report questionnaire predict strategy use in mathematical problem solving among elementary school children? Vol. 38 Núm. 4 Pág. 1461-1479 | 2023 | European journal of psychology of education |
Kashihara, Shiho
Fukada, Atsushi
|
Managing problem behavior and the role of metacognitive skills Vol. 38 Núm. 3 Pág. 1227-1250 | 2023 | European journal of psychology of education |
Cheruvalath, Reena
Gaude, Ajay
|
What they say is what they do? Comparing task-specific self-reports, think-aloud protocols, and study traces for measuring secondary school students’ text-learning strategies Vol. 35 Núm. 2 Pág. 315-332 ARTICULO | 2020 | European journal of psychology of education |
Rogiers, Amelie
Merchie, Emmelien
Keer, Hilde Van
|
Evaluación de estrategias metacognitivas Vol. 13 Núm. 1 Pág. 33-45 ARTICULO | 2018 | Revista de Psicología y Educación |
Sáiz Manzanares, María Consuelo
Queiruga Dios, Miguel Ángel
|
Modelling the Components of Metacognitive Awareness Vol. 7 Núm. 2 Pág. 94-122 ARTICULO | 2018 | International Journal of Educational Psychology |
Kallio, Heli
Virta, Kalle
Kallio, Manne
|
The relationship between writing anxiety, writing selfefficacy, and Spanish EFL students’ use of metacognitive writing strategies Núm. 14 Pág. 7-45 ARTICULO | 2016 | Journal of English Studies |
Aula Blasco, Javier
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 17-Nov-2024