The effects of different learning environments on students' motivation for learning and their achievement (2013) Baeten, Marlies Dochy, Filip Struyven, Katrien British journal of educational psychology Núm. 3 Pág. 484-501
- Número de citas: 2 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas PSICOLOGIA 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Domain-specific motivation and self-assessment practice as mechanisms linking perceived need-supportive teaching to student achievement Vol. 38 Núm. 2 Pág. 607-630 ARTICULO | 2023 | European journal of psychology of education |
Mendoza, Norman B.
Yan, Zi
King, Ronnel B.
|
Education for sustainable development in building higher studies Vol. 5 Núm. 2 Pág. 23-31 | 2021 | Advances in Building Education |
Marieta, Cristina
León Cascante, Iñigo
Millán García, José Antonio
Martín Garín, Alexander
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 10-Nov-2024