Children's arithmetic development (2014) Göbel, Silke M. Watson, Sarah E. Lervåg, Arne Hulme, Charles Psychological Science Vol. 25 Núm. 3 Pág. 789-798

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Longitudinal study on the symbolic and non-symbolic magnitudes processing and their relationship with mathematical achievement
Longitudinal study on the symbolic and non-symbolic magnitudes processing and their relationship with mathematical achievement Vol. 28 Núm. 1 Pág. 44-50 ARTICULO
2023 Revista de psicodidáctica
Aragón Mendizábal, Estíbaliz Canto López, María del Carmen Aguilar Villagrán, Manuel Menacho Jiménez, Inmaculada Navarro Guzmán, José Ignacio
Home activities and cognitive skills in relation to early literacy and numeracy
Home activities and cognitive skills in relation to early literacy and numeracy Vol. 37 Núm. 3 Pág. 681-705 ARTICULO
2022 European journal of psychology of education
Bonifacci, Paola Trambagioli, Nicole Bernabini, Luca Tobia, Valentina
Estandarización del Instrumento EGMA para la evaluación de habilidades numéricas iniciales en estudiantes de educación básica de Chile
Estandarización del Instrumento EGMA para la evaluación de habilidades numéricas iniciales en estudiantes de educación básica de Chile Vol. 46 Núm. 1 Pág. 301-318
2020 Estudios pedagógicos
Cáceres Sandoval, Mariela Elizabeth Sepúlveda-López, Felipe Rodríguez, Cristina
A symbolic knowledge of numbers
A symbolic knowledge of numbers Vol. 70 Núm. 3 Pág. 147-163 ARTICULO
2018 Bordón
Vasilyeva, Marina Weber, Lindsey Crawford, Lauren Veraksa, Aleksander N.

* Último cálculo de métricas Dialnet: 20-Feb-2025