The Interaction of Motivation, Self-Regulatory Strategies, and Autonomous Learning Behavior in Different Learner Groups (2014) Kormos, Judit Csizér, Kata TESOL quarterly. a journal for teachers of English to speakers of other languages and of standard English as a second dialect Vol. 48 Núm. 2 Pág. 275-299
- Número de citas: 8 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas EDUCACION 6 LINGUISTICA 3 FILOLOGIAS 3 PSICOLOGIA 2
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 1
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Examining predictive effects of general grit and L2 grit on motivated behavior Núm. 0 Pág. 5 ARTICULO | 2024 | Porta Linguarum |
Pawlak, Miroslaw
Chengchen, Li
Zawodniak, Joanna
Kruk, Mariusz
|
Perceived teacher autonomy support and grit as predictors of ideal L2 self among Chinese EFL learners Núm. 42 Pág. 283-300 ARTICULO | 2024 | Porta Linguarum |
Wang, Na
|
The relationship of emotions, motivation and language learning autonomy Núm. 0 Pág. 8 ARTICULO | 2024 | Porta Linguarum |
Csizér, Kata
Albert, Ágnes
|
Exploring autonomous language learning behaviors through video sharing and online discussions in higher education Vol. 24 Núm. 2 Pág. 187-202 | 2022 | Colombian Applied Linguistics |
Olaya, Marian Lissett
Mora Penagos, William Manuel
|
Estrés infantil, estrategias de aprendizaje y motivación académica Vol. 15 Núm. 1 Pág. 46-66 ARTICULO | 2020 | Revista de Psicología y Educación |
Valiente Barroso, Carlos
Martínez Vicente, Marta
Cabal García, Paula
Alvarado Izquierdo, Jesús María
|
Implicaciones académicas del conocimiento metacognitivo: estudio de caso con estudiantes de Diplomado en Enseñanza del Inglés Vol. 17 Núm. 1 Pág. 43-55 ARTICULO | 2019 | Posgrado y Sociedad |
Quirós Vargas, Emilia María
|
Social networks as tools to enrich learning environments in higher education Vol. 70 Núm. 4 Pág. 55-71 ARTICULO | 2018 | Bordón |
González Pérez, Alicia
|
Relaciones entre estrategias cognitivas, estrategias motivacionales y estrés académico en universitarios opositores Vol. 16 Núm. 45 Pág. 345-365 ARTICULO | 2018 | Electronic journal of research in educational psychology |
de la Fuente Arias, Jesús
Amate Romera, Jorge
Sander, Paul
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 03-Nov-2024