The Interaction of Motivation, Self-Regulatory Strategies, and Autonomous Learning Behavior in Different Learner Groups (2014) Kormos, Judit Csizér, Kata TESOL quarterly. a journal for teachers of English to speakers of other languages and of standard English as a second dialect Vol. 48 Núm. 2 Pág. 275-299

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 1

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Examining predictive effects of general grit and L2 grit on motivated behavior
Examining predictive effects of general grit and L2 grit on motivated behavior Núm. 0 Pág. 5 ARTICULO
2024 Porta Linguarum
Pawlak, Miroslaw Chengchen, Li Zawodniak, Joanna Kruk, Mariusz
Perceived teacher autonomy support and grit as predictors of ideal L2 self among Chinese EFL learners
Perceived teacher autonomy support and grit as predictors of ideal L2 self among Chinese EFL learners Núm. 42 Pág. 283-300 ARTICULO
2024 Porta Linguarum
Wang, Na
The relationship of emotions, motivation and language learning autonomy
The relationship of emotions, motivation and language learning autonomy Núm. 0 Pág. 8 ARTICULO
2024 Porta Linguarum
Csizér, Kata Albert, Ágnes
Exploring autonomous language learning behaviors through video sharing and online discussions in higher education
Exploring autonomous language learning behaviors through video sharing and online discussions in higher education Vol. 24 Núm. 2 Pág. 187-202
2022 Colombian Applied Linguistics
Olaya, Marian Lissett Mora Penagos, William Manuel
Estrés infantil, estrategias de aprendizaje y motivación académica
Estrés infantil, estrategias de aprendizaje y motivación académica Vol. 15 Núm. 1 Pág. 46-66 ARTICULO
2020 Revista de Psicología y Educación
Valiente Barroso, Carlos Martínez Vicente, Marta Cabal García, Paula Alvarado Izquierdo, Jesús María
Implicaciones académicas del conocimiento metacognitivo: estudio de caso con estudiantes de Diplomado en Enseñanza del Inglés
Implicaciones académicas del conocimiento metacognitivo: estudio de caso con estudiantes de Diplomado en Enseñanza del Inglés Vol. 17 Núm. 1 Pág. 43-55 ARTICULO
2019 Posgrado y Sociedad
Quirós Vargas, Emilia María
Social networks as tools to enrich learning environments in higher education
Social networks as tools to enrich learning environments in higher education Vol. 70 Núm. 4 Pág. 55-71 ARTICULO
2018 Bordón
González Pérez, Alicia
Relaciones entre estrategias cognitivas, estrategias motivacionales y estrés académico en universitarios opositores
Relaciones entre estrategias cognitivas, estrategias motivacionales y estrés académico en universitarios opositores Vol. 16 Núm. 45 Pág. 345-365 ARTICULO
2018 Electronic journal of research in educational psychology
de la Fuente Arias, Jesús Amate Romera, Jorge Sander, Paul

* Último cálculo de métricas Dialnet: 03-Nov-2024