Towards a plurilingual development paradigm: from spontaneous to informed use of translation in additional language learning (2014) ARTICULO González-Davies, Maria The Interpreter and translator trainer Vol. 8 Núm. 1 Pág. 8-31
- Número de citas: 5 (20.0% autocitas)
-
Ámbito Citas FILOLOGIAS 3 FILOLOGIA MODERNA 1 EDUCACION 3 FILOLOGIA HISPANICA 1 LINGUISTICA 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Inverse translation as a pedagogical tool in the English for Specific Purposes (esp) classroom. Vol. 24 Núm. 1 Pág. 1-23 ARTICULO | 2024 | IJES |
Cerezo Herrero, Enrique
Pérez Sabater, Carmen
|
Esto necesito y así lo soluciono Núm. 16 Pág. 1-23 ARTICULO | 2018 | Revista tradumàtica |
Briales Bellón, Isabel
Alonso, Elisa
Filsinger, Gustavo
|
"The Storybook Project", el proyecto cuento Núm. 81 Pág. 39-42 ARTICULO | 2018 | Textos de didáctica de la lengua y la literatura |
Sugrañes Ernest, Caterina
|
Children's Literature and Plurilingualism in a teacher training programme Núm. 49 Pág. 91-106 ARTICULO | 2016 | Edetania |
González-Davies, Maria
|
Valoración de los estudiantes de bachillerato sobre los beneficios competenciales de un intercambio lingüístico-cultural Núm. 37 Pág. 105-126 ARTICULO | 2014 | Pulso |
Mallol Macau, Cristina
Alsina Tarrés, Miquel
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 17-Nov-2024