Towards a plurilingual development paradigm: from spontaneous to informed use of translation in additional language learning (2014) ARTICULO González-Davies, Maria The Interpreter and translator trainer Vol. 8 Núm. 1 Pág. 8-31

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Inverse translation as a pedagogical tool in the English for Specific Purposes (esp) classroom.
Inverse translation as a pedagogical tool in the English for Specific Purposes (esp) classroom. Vol. 24 Núm. 1 Pág. 1-23 ARTICULO
2024 IJES
Cerezo Herrero, Enrique Pérez Sabater, Carmen
Esto necesito y así lo soluciono
Esto necesito y así lo soluciono Núm. 16 Pág. 1-23 ARTICULO
2018 Revista tradumàtica
Briales Bellón, Isabel Alonso, Elisa Filsinger, Gustavo
"The Storybook Project", el proyecto cuento
"The Storybook Project", el proyecto cuento Núm. 81 Pág. 39-42 ARTICULO
2018 Textos de didáctica de la lengua y la literatura
Sugrañes Ernest, Caterina
Children's Literature and Plurilingualism in a teacher training programme
Children's Literature and Plurilingualism in a teacher training programme Núm. 49 Pág. 91-106 ARTICULO
2016 Edetania
González-Davies, Maria
Valoración de los estudiantes de bachillerato sobre los beneficios competenciales de un intercambio lingüístico-cultural
Valoración de los estudiantes de bachillerato sobre los beneficios competenciales de un intercambio lingüístico-cultural Núm. 37 Pág. 105-126 ARTICULO
2014 Pulso
Mallol Macau, Cristina Alsina Tarrés, Miquel

* Último cálculo de métricas Dialnet: 17-Nov-2024