The Impact of Explicit Feedback on EFL High School Students Engaged in Writing Tasks (2013) ARTICULO Correa Pérez, Roxanna Martínez Fuentealba, Mariela Molina de la Barra, María Silva Rojas, Jessica Torres Cisternas, Mirta Profile. Issues in Teachers' Professional Development Vol. 15 Núm. 2 Pág. 149-163

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Teacher-Made Materials Based on Meaningful Learning to Foster Writing Skills.
Teacher-Made Materials Based on Meaningful Learning to Foster Writing Skills. Vol. 25 Núm. 1 Pág. 17-30
2023 Colombian Applied Linguistics
Mosquera, Duvan
A Synthesis of EFL Research in Chilean High Schools
A Synthesis of EFL Research in Chilean High Schools Vol. 24 Núm. 1 Pág. 227-246
2022 Profile
Jaramillo-Yanquepe, Claudio

* Último cálculo de métricas Dialnet: 17-Nov-2024