Teachers’ Perceptions About Oral Corrective Feedback and Their Practice in EFL Classrooms (2012) ARTICULO Hernández Méndez, Edith Reyes Cruz, María del Rosario Profile. Issues in Teachers' Professional Development Vol. 14 Núm. 2 Pág. 63-75

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
What Type of Oral Corrective Feedback do Chilean EFL Young Learners Prefer?
What Type of Oral Corrective Feedback do Chilean EFL Young Learners Prefer? Vol. 29 Núm. 2 Pág. 1-20
2022 HOW
Aedo, Pablo Millafilo, Claudia
Teachers’ Assessment Approaches Regarding EFL Students’ Speaking Skill
Teachers’ Assessment Approaches Regarding EFL Students’ Speaking Skill Vol. 23 Núm. 1 Pág. 161-177
2021 Profile
Duque-Aguilar, Jaime Fernando
EFL Teachers’ Attitudes Towards Oral Corrective Feedback
EFL Teachers’ Attitudes Towards Oral Corrective Feedback Vol. 21 Núm. 1 Pág. 107-120
2019 Profile
Gómez Argüelles, Lizbeth Hernández Méndez, Edith Perales Escudero, Moisés

* Último cálculo de métricas Dialnet: 17-Nov-2024