The Effects of Lintening Support on the Lintening Performance of EFL Learners. (2006) Chang, Anna Ching-Shyang Read, John TESOL quarterly. a journal for teachers of English to speakers of other languages and of standard English as a second dialect Vol. 40 Núm. 2 Pág. 375-398
- Número de citas: 3 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas EDUCACION 2 LINGUISTICA 1 FILOLOGIAS 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Relationship among perceptual learning styles, productive vocabulary, and textbooks in English as a foreign language learning | 2022 | Universidad de La Rioja |
Montero Saiz Aja, Alejandra
|
Preguntas de comprensión audiovisual sobreimpresas Vol. 17 Núm. 1 Pág. 106-120 ARTICULO | 2018 | RELATEC |
Casañ Núñez, Juan Carlos
|
Little high, little low Núm. 2 Pág. 73-86 ARTICULO | 2017 | Porta Linguarum |
Hughes, Stephen Pearse
Fuentes Fuentes, Carmen
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 06-Oct-2024