The Effects of Lintening Support on the Lintening Performance of EFL Learners. (2006) Chang, Anna Ching-Shyang Read, John TESOL quarterly. a journal for teachers of English to speakers of other languages and of standard English as a second dialect Vol. 40 Núm. 2 Pág. 375-398

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Relationship among perceptual learning styles, productive vocabulary, and textbooks in English as a foreign language learning
Relationship among perceptual learning styles, productive vocabulary, and textbooks in English as a foreign language learning
2022 Universidad de La Rioja
Montero Saiz Aja, Alejandra
Preguntas de comprensión audiovisual sobreimpresas
Preguntas de comprensión audiovisual sobreimpresas Vol. 17 Núm. 1 Pág. 106-120 ARTICULO
2018 RELATEC
Casañ Núñez, Juan Carlos
Little high, little low
Little high, little low Núm. 2 Pág. 73-86 ARTICULO
2017 Porta Linguarum
Hughes, Stephen Pearse Fuentes Fuentes, Carmen

* Último cálculo de métricas Dialnet: 06-Oct-2024