Psychopathological factors that can influence academic achievement in early adolescence (2014) ARTICULO Voltas Moreso, Núria Hernández Martínez, Carmen Aparicio Llopis, Estefanía Arija Val, Maria Victoria Canals Sans, Josefa The Spanish Journal of Psychology Núm. 17 Pág. 1-9

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Emotional Regulation Problems in Cognitive Disengagement Syndrome (formerly Sluggish Cognitive Tempo), Attention Deficit and Hyperactivity Disorder, Anxiety and Depression
Emotional Regulation Problems in Cognitive Disengagement Syndrome (formerly Sluggish Cognitive Tempo), Attention Deficit and Hyperactivity Disorder, Anxiety and Depression Núm. 27 Pág. 19 ARTICULO
2024 The Spanish Journal of Psychology
Cano-Crespo, Almudena Moreno García, Inmaculada Servera Barceló, Mateu Morales Ortiz, Manuel

* Último cálculo de métricas Dialnet: 24-Apr-2025