The importance of client heterogeneity in predicting make-or-buy decisions (2015) Kistruck, Geoffrey M. Morris, Shad S. Webb, Justin W. Stevens, Charles E. Journal of Operations Management Vol. 33 Núm. 1 Pág. 97-110
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Ámbito Citas ECONOMIA 2
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Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
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Should we make or buy? An update and review Vol. 24 Núm. 3 Pág. 137-148 ARTICULO | 2018 | European Research on Management and Business Economics |
Medina Serrano, Rubén
González Ramírez, Reyes
Gascó Gascó, José L.
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Identifying and prioritizing factors affecting the Customers' Willingness to buy Goods product inside than the outside (Case Study Vol. 8 Núm. 3 Pág. 1147-1164 ARTICULO | 2017 | Independent Journal of Management & Production |
Keshavarz Afshar, Haleh
Soleimani, Gholamreza
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* Último cálculo de métricas Dialnet: 17-Nov-2024